-
Má samotný vzhled webu vliv na konverzní poměr?
Vždycky mě zajímalo, jak samotný vzhled webu může ovlivnit konverzní poměr. Jen samotný vzhled, i když UX zůstává stejné. Grafika vytvoří v mysli uživatelů nějaké představy, emoce a ty pak ovlivní výsledek. Britští Conversion Rate Experts (CRE) nedávno na toto téma uvedli hezkou případovou studii. Klient CRE, který nabízí zájemcům licenci pro realitní makléře, provedl…
-
Kompletní přehled: Jak vybrat Product Managera do firmy, co by měl dělat a umět
Při náboru Product Managera do firmy byste měli vědět, co máte od této role očekávat, co vám má přinášet, a jak zjistit jestli kandidát na pohovoru má potřebné schopnosti a zkušenosti. Tento článek je pomůckou pro hiring, ale také pro správné nasměrování rozvoje product managerů. Popíšu zde tato témata: Co dělá Product Manager pro digitální…
-
6 nevšedních způsobů řízení produktu v Airbnb
Airbnb zatřáslo svým novým přístupem k rozvoji produktů a struktuře firmy produktovou komunitou. CEO Brian Chesky popsal změny nedávno v Lenny’s podcastu. 6 myšlenek, které mi přišly nejvíc inspirativní: 1) Product Manager je nově zodpovědný i za product marketing – jak se nová funkcionalita dostane k zákazníkům, jaká bude komunikace. Brian má velmi dobrý point…
-
7 způsobů jak zlepšit rychlost a efektivitu vývoje
IT vývoj má ve firmě obří přidanou hodnotu – může ušetřit práci celým týmům nebo otevřít příležitosti pro růst. Často je ale ve firmách slyšet, že vývoj nefunguje tak rychle a efektivně, jak by mohl. Možná se poznáte v některé z těchto situací…
-
Google Maps vs. Waze – malé rozdíly v UI dělají rozdíl v zážitku
Autonavigace – jedny z nejčastějších jsou appky Google Maps a Waze, jistě je mnozí z vás používáte. Obě vlastní Google a obvykle jsou mezi navrženými trasami jen malé rozdíly (nejspíš vychází z podobných dat). Postupně jsem ale pro městské jízdy začal preferovat Waze. A nebylo to proto, že by mě dopravil dřív do cíle. Porovnejte…
-
Nákup zákazníka se dá ztratit v poslední minutě – zbytečnou chybou v UX
Nakupoval jsem na Sconto.cz. Při objednání jsem zadal klasicky dopravu, platební metodu, adresu. Sconto má jako poslední krok „Souhrn objednávky“ – a tam se mi nedařilo objednávku odeslat, ačkoliv všechno vypadalo v pořádku: Problém byl v checkboxu na souhlas s obchodními podmínkami a zpracováním osobních údajů: Velmi by mě zajímalo % odchodů zákazníků z této obrazovky.…