UX Review Air Bank: Jak zohlednit hlavní úkoly uživatelů v mobilní aplikaci

Uživatelé mobilních aplikací často mají jen pár hlavních úkolů, kvůli kterým aplikaci zapínají. Ta ale často obsahuje také spoustu méně častých funkcí, které se míchají mezi ty hlavní a komplikují jejich nalezení.

Nejlépe se to ukazuje na příkladu, a já si vybral jako příklad mobilní aplikaci Air Bank. Používám ji sám spokojeně už přes 10 let a ačkoliv je tato appka rozhodně nadprůměrná, dá se v ní taky snadno ztratit. Ukážu vám, jak to vypadá, když chcete najít nejbližší bankomat, s jakými problémy se uživatelé setkávají, a na konci také načrtnu možné zlepšení (není vůbec komplikované).

Review je v obrazové, animované formě, a projdete ho snadno za 8 minut:

Napište mi potom, jestli byste chtěli podobných review více, případně své dojmy a pohled, do komentářů na Linkedin.

Přišel vám tento článek užitečný? Nepropásněte další:

… nebo mě sledujte na LinkedIn či X