ARCHIV – tento článek je již staršího data. Doufám, že mnoho myšlenek v něm je stále platných, avšak některé informace již mohou být zastaralé.
15.6.2009
Má prezentace z klubu WebTop100 pořádaného 11.6.2009.
Má prezentace se týkala konkrétního případu optimalizace webu, kdy jsme se v Directu snažili (a stále snažíme) zvýšit konverzní poměr webu vhodnými úpravami kalkulačky, která slouží pro úvodní spočítání ceny pojištění.
Rád si přečtu vaše případné komentáře.
1. Martin | 15.6.2009, 11.49
Tak jsem si tu kalkulačku schválně zkusil. Nejen že na mě padají errory ve stylu „Reqest error, status : 302 Moved Temporarily Message: undefined“, ale také musím zadávat údaje, které na výpočet nemají vliv. Navíc nelze kalkulačku zresetovat, pořád si někde pamatuje zadané nesmysly. Tak tohle se vám moc nepovedlo.
2. Jan Menšík | 15.6.2009, 12.21
3. Martin Snížek | 15.6.2009, 13.06
Aha, koukám že jsem zapomněl napsat, že ta optimalizovaná verze není ještě na webu :-) Z té prezentace to asi není tak zřetelné.
4. panjan | 15.6.2009, 13.12
5. Martin | 15.6.2009, 13.38
Tohle mi přijde jako sprosté tahání informací od zákazníků a budování databáze o lidech pro další reklamní účely. Z tolika zadaných údajů lze poměrně přesně zjistit konkrétní osobu! Nevěřím tomu ani zbla.
6. Martin Snížek | 15.6.2009, 13.44
Diskuse o tom, jak udělat tu kalkulačku dobře a ještě lépe, by mohla být velmi a velmi dlouhá, a věřte mi že už jsem jich zažil spoustu :-) Existují ale mnohá omezení, která brání realizaci některých nápadů.
O tom, jak udělat kalkulačku lépe, ale tento spot není, šlo mi v něm spíš o přístup k tomuto problému, jeho uchopení a realizaci úprav podle priorit. Tak se pojďme bavit spíš o tomto, na té kalkulačce se dá najít chyb spousta, ale k ničemu to samo o sobě nepomůže.
7. Roman Appeltauer | 15.6.2009, 14.04
Martine, moc pěkný příspěvek! Je skvělý hlavně jako nástin „best practice“ zejména pro větší firmy, kde se každá chyba vymstí několikrát. Je skvělý i jako roadmapa a seznam bodů, na kterých se dá stavět nový způsob řízení vývoje webových aplikací ve velkých firmách. :-) Ale to je asi taky trochu mimo téma.
8. Václav Štrupl | 15.6.2009, 16.33
Pěkné. Líbí se mi podstata přístupu, který nejde po čiré dokonalosti, ale vždy se snaží dívat na potenciální přínosy v kontextu nákladů (aneb CBA).
Diskuse již není aktuální, další komentáře tedy není možné přidávat. Pokud mi i přesto chcete sdělit svůj názor na článek, kontaktujte mě.
© Martin Snížek 2005-2023. ISSN 1802-2103.