Archiv 10.7.2006, 8 komentářů
Vysoký konverzní poměr, tedy udělat z co nejvíce návštěvníků webu zákazníky, je jeden z klíčů k úspěchu na internetu. Zajistí vám ho použitelný a dobře navržený web. Přečtěte si 13 praktických tipů a postupů, jak takový web vytvořit!
Archiv 9.5.2006, 21 komentářů
Nová okna nemusí vždycky zhoršovat použitelnost webu, klikání na logo se stává častější: To jsou některé mé postřehy z uživatelského testování, které jsme prováděli v H1.cz.
Archiv 21.4.2006, 12 komentářů
Navigace může být vlevo i vpravo, doba stahování stránky není tak důležitá, jak se říká, a další informace o použitelnosti webu, které jste pravděpodobně ještě neslyšeli.
Archiv 18.4.2006, 30 komentářů
Nákupní proces, tedy postup od přidání zboží do košíku po dokončení objednávky, má pro internetový obchod stejný význam jako útočník pro fotbalový tým: zásadním způsobem rozhoduje o celkovém úspěchu a konverzních schopnostech webu. Pojďme se podívat, jak nákupní proces na webu vyladit.
Archiv 3.4.2006, 23 komentářů
Použitelnost Ajaxu se zatím moc neřeší, chybí zde uživatelská testování a pevně vnímané standardy uživatelského rozhraní. Přesto už existuje pár rad, jak udělat Ajaxové aplikace použitelné: především je důležitá opatrnost a testování na lidech.
Archiv 28.3.2006, 12 komentářů
Nejspíš se musíme smířit s faktem, že bez redesignů webu se nikdy neobejdeme. Ať navrhneme web sebelépe, stejně se časem pravděpodobně změní nabízené produkty, jejich důležitost, způsob nabízení a propagace, objeví se nové poznatky nebo přijde s něčím lepším konkurence.
Archiv 26.3.2006, 7 komentářů
Z prvního setkání Czech SIGCHI mám pozitivní dojem, i když se vyskytly menší mouchy. Tématem večera byly persony.
Archiv 17.3.2006, 8 komentářů
Podle nedávného výzkumu uživatelé často hledají na internetu, ale nakupují v kamenných obchodech či pobočkách. Nesledování konverzí realizovaných mimo web proto může data o úspěšnosti internetového marketingu velmi zkreslit.
Archiv 9.3.2006, 13 komentářů
iPod není technicky nejlepší ani nejlevnější MP3 přehrávač na trhu, ale přesto je nejúspěšnější. Proč? Za svou popularitu vděčí především své použitelnosti, přesněji řečeno uživatelskému prožitku (user experience). To je to, co lidi zajímá.
Archiv 27.2.2006, 13 komentářů
Uživatelé při nakupování na internetu používají obvykle tři a více webů současně. Toto chování byste jim měli maximálně ulehčit uváděním odkazů na zajímavé související stránky a weby. Internet zkrátka velmi dobře umožňuje získávání potřebných informací, ať už použitím mnoha zdrojů nebo dotazem v uživatelské komunitě.
© Martin Snížek 2005-2023. ISSN 1802-2103.