O mně     Twitter

Tipy a postupy k navrhování použitelných webů

Archiv  10.7.2006, 8 komentářů

Vysoký konverzní poměr, tedy udělat z co nejvíce návštěvníků webu zákazníky, je jeden z klíčů k úspěchu na internetu. Zajistí vám ho použitelný a dobře navržený web. Přečtěte si 13 praktických tipů a postupů, jak takový web vytvořit!

Postřehy z uživatelského testování

Archiv  9.5.2006, 21 komentářů

Nová okna nemusí vždycky zhoršovat použitelnost webu, klikání na logo se stává častější: To jsou některé mé postřehy z uživatelského testování, které jsme prováděli v H1.cz.

Co ještě nevíte o použitelnosti

Archiv  21.4.2006, 12 komentářů

Navigace může být vlevo i vpravo, doba stahování stránky není tak důležitá, jak se říká, a další informace o použitelnosti webu, které jste pravděpodobně ještě neslyšeli.

Zlepšete nákupní proces na svém webu

Archiv  18.4.2006, 30 komentářů

Nákupní proces, tedy postup od přidání zboží do košíku po dokončení objednávky, má pro internetový obchod stejný význam jako útočník pro fotbalový tým: zásadním způsobem rozhoduje o celkovém úspěchu a konverzních schopnostech webu. Pojďme se podívat, jak nákupní proces na webu vyladit.

Použitelnost Ajaxu: Nic nevíme

Archiv  3.4.2006, 23 komentářů

Použitelnost Ajaxu se zatím moc neřeší, chybí zde uživatelská testování a pevně vnímané standardy uživatelského rozhraní. Přesto už existuje pár rad, jak udělat Ajaxové aplikace použitelné: především je důležitá opatrnost a testování na lidech.

Zbavíme se někdy redesignů? Těžko…

Archiv  28.3.2006, 12 komentářů

Nejspíš se musíme smířit s faktem, že bez redesignů webu se nikdy neobejdeme. Ať navrhneme web sebelépe, stejně se časem pravděpodobně změní nabízené produkty, jejich důležitost, způsob nabízení a propagace, objeví se nové poznatky nebo přijde s něčím lepším konkurence.

První setkání Czech SIGCHI

Archiv  26.3.2006, 7 komentářů

Z prvního setkání Czech SIGCHI mám pozitivní dojem, i když se vyskytly menší mouchy. Tématem večera byly persony.

Nepodceňujte offline konverze

Archiv  17.3.2006, 8 komentářů

Podle nedávného výzkumu uživatelé často hledají na internetu, ale nakupují v kamenných obchodech či pobočkách. Nesledování konverzí realizovaných mimo web proto může data o úspěšnosti internetového marketingu velmi zkreslit.

iPod, příběh o uživatelském prožitku

Archiv  9.3.2006, 13 komentářů

iPod není technicky nejlepší ani nejlevnější MP3 přehrávač na trhu, ale přesto je nejúspěšnější. Proč? Za svou popularitu vděčí především své použitelnosti, přesněji řečeno uživatelskému prožitku (user experience). To je to, co lidi zajímá.

Na webu nic neutajíte

Archiv  27.2.2006, 13 komentářů

Uživatelé při nakupování na internetu používají obvykle tři a více webů současně. Toto chování byste jim měli maximálně ulehčit uváděním odkazů na zajímavé související stránky a weby. Internet zkrátka velmi dobře umožňuje získávání potřebných informací, ať už použitím mnoha zdrojů nebo dotazem v uživatelské komunitě.

< Předchozí     1  …  3,  4,  5,  6,  7,  8,  9      Další >

© Martin Snížek 2005-2019.   ISSN 1802-2103.