Archiv 13.12.2006, 15 komentářů
Minulý týden jsme v H1.cz se svolením klienta publikovali závěry z uživatelského testování webu Megapixel.cz, které jsme prováděli v říjnu. Z testování vyplynulo mnoho zajímavého, tady bych se ale rád vrátil k jedné věci (které jsem si všiml i při jiných testováních) – jak lidé tisknou stránky na webu. Vzhledem k tomu, jak často to dělají, je tato funkce po stránce použitelnosti obvykle dost podceněná.
Archiv 24.11.2006, 7 komentářů
Troufli byste si na redesign rozsáhlého webu s příjmem v řádech desítek miliónů korun ročně? (Redesignem myslím vytvoření nového webu.) Co kdyby se po redesignu drasticky zhoršily výsledky webu, i když vy jste novou verzi navrhli podle svého nejlepšího přesvědčení?
Archiv 20.11.2006, 26 komentářů
1024×768 se stává tak dominantním rozlišením obrazovky, že už přestává mít smysl brát ohled na rozlišení 800×600. Je tu však jedno významné „ale“.
Archiv 6.11.2006, 7 komentářů
MyTravel, přední prodejce zájezdů ve Velké Británii, dosáhl v tomto roce zvýšení konverzního poměru o 20 % díky systematickému zlepšování použitelnosti webu – objednávkového procesu, navigace a přehlednosti stránek. Bude to výzva i pro majitele českých webů?
Archiv 1.11.2006, 5 komentářů
Poměrně často se setkávám s otázkou, jak se dá k testování webu použít oční kamera. Ale hodí se tato metoda vůbec k použití na webu? Není vhodnější uživatelské testování?
Archiv 21.10.2006, 9 komentářů
Amazon zavádí do svého affiliate programu nový prvek: Omakase links. Do svého webu si vložíte speciální HTML kód, který každému návštěvníkovi předloží odkazy na produkty Amazonu podle jeho preferencí a obsahu vaší stránky. Pokud návštěvník na odkaz klikne a něco si na Amazonu koupí, dostanete provizi.
Archiv 19.9.2006, 6 komentářů
Přibližně 40 % konverzí se neuskuteční přes web, ale přes telefon, e-mail či přes kamennou pobočku. To způsobuje zkreslení obchodních výsledků webu i chybné posuzování propagačních kanálů. Přečtěte si o 6 způsobech, jak tyto konverze měřit jako webové!
Archiv 14.9.2006, 21 komentářů
Pokud na webu prodáváte nějaký produkt (kurz, zájezd nebo třeba pračku), obvykle potřebujete na jeho stránce zveřejnit spoustu informací. Otázka je, jestli je umístit všechny pod sebe do jednoho sloupce, nebo využít sloupců víc.
Archiv 11.9.2006, 0 komentářů
Uživatelské testování vám pomůže zlepšit web a zvýšit konverzní poměr. Přečtěte si 6bodový postup, jak takové testování provádět, a další užitečné tipy!
Archiv 17.8.2006, 6 komentářů
Reklama na vyžádání už není pouze doménou webu (a marketingu ve vyhledávačích), ale nově i digitální televize – TiVo začalo nabízet katalog televizních reklamních spotů. Jak tohle dopadne?
© Martin Snížek 2005-2023. ISSN 1802-2103.