Archiv 31.1.2008, 16 komentářů
Dávám k dispozici 50tistránkový dokument popisující kompletní postup při tvorbě kvalitního webu – od cílů, cílových skupin a konkurence až po strategii, návrh struktury a obsahu stránek a řízení implementace a provozu webu.
Archiv 2.1.2008, 13 komentářů
Nedávno jsem si uvědomil, že asi všichni návrháři a tvůrci webů, softwaru a dalších věcí si procházejí dvěma základními fázemi v přístupu k použitelnosti a svému produktu vůbec. Najdete se v nich?
Archiv 5.11.2007, 16 komentářů
Existuje mnoho důvodů, proč se příliš nezabývat pozicemi svého webu ve vyhledávačích, jsou lepší metody měření SEO. Přesto to lidé stále dělají. Proč?
Archiv 24.10.2007, 22 komentářů
Osobní produktivita je základem úspěchu, ať už děláte cokoliv. A pro dobrou produktivitu potřebujete určitý systém sebeorganizace. Mám pocit, že se sebeorganizací mají často lidé kolem webu problémy, a proto zde popíšu, jak se organizuji já. Rád se také dozvím, jak to děláte vy.
Archiv 22.10.2007, 12 komentářů
Nezapomínejte na detaily, aneb mnoho malých chyb často vyústí v jedno velké zmatení uživatele.
Archiv 13.9.2007, 5 komentářů
Jsou formální procesy a standardizované metody slepou uličkou použitelnosti a návrhu uživatelských rozhraní?
Archiv 6.9.2007, 20 komentářů
Počet kliků nutný k dosažení určité stránky nebo funkce už dnes není relevantní (možná ani nikdy nebyl).
Archiv 30.8.2007, 16 komentářů
Jak nechat uživatele použít při objednávce slevový kupón, aby to neodradilo potenciální zákazníky bez slevového kupónu?
Archiv 24.8.2007, 19 komentářů
Weboví tvůrci někdy využívají dynamická menu v dobré víře – myslí si, že tím uživateli pomohou, urychlí a usnadní mu pohyb po webu. Není to tak ale úplně pravda.
Archiv 9.7.2007, 34 komentářů
Kompletní texty článků v RSS leckdo z nás nemá rád, podle některých čísel ale možná fungují lépe než pouhé úvody článků. Pochlubte se i vy se svými zkušenostmi!
© Martin Snížek 2005-2023. ISSN 1802-2103.